До складу методоб'єднання вчителів історії та правознавства входять: Блисців М.Д., Ляхович О.Є., Мандзій Л. М., Фомес О.С., Серкіз О.Р. - голова м/о. Головна мета вивчення історії - формування в учнів національних і загальнолюдських цінностей, толерантного ставлення та поваги до інших народів, правової свідомості; формування в учнів критичного мислення, навичок оцінювання суспільних явищ і процесів; формування в учнів почуття власної гідності, здатності визначити власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі, спрямовані на розвиток суспільства, держави, забезпечення власного добробуту та добробуту своєї родини. Завдання вчителів історії - допомогти кожному учневі досягнути мети і здобути знання, вміння, які йому потрібні, щоб стати повноцінним членом демократичного суспільства. "Вчителі використовують різні стилі навчання. Найбільш поширеними є конкуренційний, індивідуальний і кооперативний. У навчанні важлива методика, а не знання. Важливо те, що вдається витягнути з учнів, а не те, чим його наповнити." А. Монтагю
На фото (зліва направо) : Серкіз Ольга Романівна, Блисців Мирослава Дмитрівна, Ляхович Оксана Євгенівна обговорюють проблеми історичної науки на черговому засіданні м/о. Кабінет історії оснащений необхідною методичною, науковою, пізнавальною літературою з історії, а також матеріалами періодики. Наявні у кабінеті стенди сприяють розвитку правової культури учнів
|
|
|
Учні вивчають правознавство
|
Тема уроку: "Висвітлення в ЗМІ корупційних справ"
|
Тема уроку: "Права людини"
|
Учні гімназії неодноразово були переможцями і призерами районних, міських та обласних олімпіад з історії і правознавства, а також різноманітних конкурсів і конференцій з названих предметів.
|
|
|
|
Нагороджується дипломом II ступеня Роксолана Дідух, Казимир Шолота у секції "Правова свідомість"
|
Гненна Діана. Науково- практична конференція "Степан Бандера. Погляд молоді" |
Нагороджується Роксолана Дідух учениця Львівської гімназії "Престиж"
|
Грамотою нагороджується Юрій Гелета
|
Вчителі історії та правознавства систематично проводять предметні Тижні, працюють з обдарованими дітьми, велику увагу приділяють патріотичному вихованню підростаючого покоління.
|