Психолог PDF Друк e-mail

Психологічну службу гімназії представляє практичний психолог Кваша Мирослава Йосифівна:

  • Освіта: закінчила Львівський Державний університет ім.І.Франка, спеціальний факультет за спеціальністю «психологія»; «Психолог. Викладач.» у 1998 р.


  • Досвід роботи практичним психологом:  14 років.


  • Атестація: за результатами атестації у 2010 році підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та встановлено звання «практичний психолог-методист».


  • Спеціалізація: педагогічна, вікова та сімейна психологія.


  • Напрямки роботи: психологічне консультування, психодіагностична робота, психокорекційна та розвивальна робота, психологічна просвіта та психопрофілактика. Робота в перших трьох напрямках здійснюється з дотриманням засад конфідеційності та добровільної участі і проводиться у «кабінеті психолога». Працюючи в напрямку психокорекції  використовується «метод піскової терапії К.Г.Юнга» та холодинаміки В.Вульфа. , а також елементи ігрової терапії, казкотерапії.



"Психолог, практичний психолог, психотерапевт …

На даний час, помітна тенденція до більш спокійного, адекватного сприйняття  цих слів у нашому суспільстві.

Залишається бажати, щоб ще з'явилось глибше розуміння суттєвих відмінностей, які притаманні цим професіям та глибша поінформованість членів суспільства стосовно їх функціональних обов'язків  та видів діяльності.

Правильні, адекватні уявлення про те, що повинен робити спеціаліст, формують певні очікування від зустрічі з ним.

На соціальну поінформованість, щодо даних професій та можливостей їх фахівців, мають вплив різні чинники і, зокрема, часові рамки в яких почала створюватися та існувати психологічна служба допомоги населенню нашої держави.

А це всього лише неповних двадцять років.

Тому не дивно, що обізнаність стосовно реальних можливостей фахівців служби та психологічна культура дорослого населення  є невисока.

Молодим людям, які за час свого навчання  в школі змогли хоча б кількаразово зустрітися з психологом, та їх батькам, які мали таку можливість, завдяки своїм дітям, є дещо простіше зрозуміти суть та способи надання психологічної допомоги: особливості та відмінності у роботі вищеназваних фахівців, і зокрема, від професії психіатра.

Бо нерозрізнення професій психолога і психіатра призводили до появи почуттів страху чи сорому, які перешкоджали прямому та вчасному зверненню по допомогу.

Основна відмінність полягає в тому, що психіатр – це лікар, що виставляє психіатричний діагноз тому хто звернувся по допомогу, і «працює» з психічними проблемами людини  (лікує людину, яка має психічні порушення, як іноді кажуть «виходить за межі норми») .

Іноді психіатр може виконувати ще й функції психотерапевта, тобто надавати психологічно-психотерапевтичну допомогу тим, хто звернувся до нього, працюючи в певному психотерапевтичному напрямку.

Психотерапевтичних напрямків, як способів допомоги людям при вирішенні їх проблем є чимало.

Всі вони відрізняються  між собою певним способом взаємодії з клієнтом, часовими рамками зустрічі та їх частотою та, що найважливіше, конкретною психотерапевтичною «освітою» спеціаліста.

На жаль, ментальність нашого народу часто проявляється в тому, що ми «соромимось», «не наважуємось» чи «не вважаємо за потрібне» спитати у лікаря про методи чи способи, якими він буде надавати нам допомогу, віддаючи себе (і своє здоров»я) цілком у його владу.

Наслідки, які іноді трапляються, добре відомі всім: коли з надмірної довірливості пацієнта-клієнта користають певні недобросовісні фахівці.

Даний стереотип спілкування переноситься і на тих, хто «лікуватиме душу», надаючи психологічні ( чи психотерапевтичні) послуги. 

Тобто, іноді доводиться константувати, що інформація якою володіють пересічні громадяни, в основному є поверхнева та неповна, нерідко навіть тенденційна, наповнена міфами та «особистими переконаннями», які іноді міцно «сидять у нашій свідомості», перешкоджаючи звернутись по допомогу вчасно.

І хибні переконання, і усталені стереотипи руйнують людину (її здоров'я) зсередини, не дають можливості розкрити свої потенційні можливості, самореалізуватись.

Тобто, «всім і кожному» психологія, як наука, може в чомусь допомогти. Одному, допомогти пізнати себе, свій внутрішній світ, свої можливості, допомогти усвідомити світ своїх потреб та механізмів психологічного захисту до яких найчастіше неусвідомлено вдаєшся, а іншому, допомогти зрозуміти та прийняти партнера по-спілкуванню чи свою власну дитину, без бажання «обов'язково змінити його на краще», допомогти виробити навички ефективної комунікації чи ефективного лідера, а тому хто завершив етап самопізнання допомогти здійснити бажані самозміни.

Єдина умова для результату: добровільність та готовність до праці. Психологія багато що може, але це в жодному разі не є чудо, а лише воля до змін, заакумулювана в бажанні працювати та зреалізована в щоденній праці над собою.

Древні мудреці казали: «Пізнай себе і ти пізнаєш світ! Хочеш змінити світ – починай з себе !»"    

             

Світ психології я відкриватиму для вас на сторінціПоради психолога, переглянувши інформацію, яка буде розташована тут ви розширюватимете ваші знання стосовно принципів роботи практичного психолога навчального закладу і, можливо, змінюватимете відомі вам «міфи» стосовно його роботи, або ця інформація допоможе розвинути ваші уявлення про свій особистий психічний світ, чи посприяти у професійному самовизначенні, та інше. Отож, "до зустрічі" на сторінках ”Поради психолога”. 


Якщо у вас є пропозиції стосовно тем, які на вашу думку необхідно висвітлити чи можливо виникли певні запитання – надішліть їх мені заповнивши наступну форму.


 
Copyright © 2017. Львівська Гімназія "Престиж".
Template by Shape5.com
Designed by Janka.biz studio

S5 Box